domenica 23 novembre 2008

PE CLASSE 4 A


Pal sondaç su la leture si scugne cjapâ cualchi decision.
Dividûts in grups di doi o trê fruts e/o frutis, secont il colôr de vuestre letare, provait a rispuindi ae domande colorade.
Il frut o la frute cu la letare
A al invie il browser;
il frut o la frute cu la letare B al bat la direzion: grigneidiscuele-codroip.blogspot.com;
Il frut o la frute cu la letare A al bat il coment;
il frut o la frute cu la letare B al bat lis letaris dal chapca e al invie.

  1. Ti plasie lei? (tropis e ce rispuestis puedie vê cheste domande?)
  2. Ti plasie lâ in biblioteche? (tropis e ce rispuestis puedie vê cheste domande?)
  3. Dulà ti plasie lei? (sielzi lis pussibilis rispuestis)
  4. Trop ti plasie lei? (sielzi lis rispuestis: tant-pôc, o pûr il timp in minûts)
  5. Ce gjenar di libris ti plasial? (decidi lis pussibilis rispuestis)
  6. Cuant leistu? (sielzi lis rispuestis pussibilis)
  7. Cuâl isal il to libri preferît? (tignî cheste domande o no?)

10 commenti:

Anonimo ha detto...

domande n. 4
Mi plasie lei molt
Mi plase lei poc
Gri Dent

Anonimo ha detto...

Domande n. 6
Tant, un capitul in dî, pÔc, quasit nie,
dut ta une zornade.
Rose Soreli.

Anonimo ha detto...

Domande n. 1
A son 3:si,cusi cusi,no.
San e Ante.

Anonimo ha detto...

domanda n. 3
Nel letto,in biblioteca.....

Anonimo ha detto...

domande n.5
Orôr aventuris fiabis filastrochis sientifici fumis mitolgist.

Mar e Pic

Anonimo ha detto...

Domande 5

FUMUS,AVVENTURIS,HORROR,FILASTROCHIS,ZÂL,


FEDE E AN

Anonimo ha detto...

domande n. 3
In biblioteche,a scuele, intal jet,intal bagn,intal cusine.
Ras,Clar

Anonimo ha detto...

domande. 4
Mi plasie lei 5 minus
Sur e Leon

Anonimo ha detto...

ti plasie la in biblioteche?
si mi plase la in biblioteche
no non mi plase la in biblioteche
Jo Veli

Anonimo ha detto...

domande n.2
mi plase molt la biblioteche
val ale