mercoledì 3 novembre 2010

Il sorenon

 CLASSE  5°A

Intal coment met il to sorenon.

36 commenti:

Anonimo ha detto...

Il gno sorenon al è MORE.

Anonimo ha detto...

Il gno sorenon al è simpri MORE.

Anonimo ha detto...

il mi soremom è trote

Anonimo ha detto...

il gno sorenom al è clone

Anonimo ha detto...

il gno sorenon al è cesto.

Anonimo ha detto...

Il mio soprannome è Dado

Anonimo ha detto...

il gno sorenon al è NÂS

Anonimo ha detto...

il mio nickname è Macchia

Anonimo ha detto...

il gno sorenon al è CISE.

Anonimo ha detto...

il gno sorenon al è Mar,mi plas tant parce alè alegre.w la juve

Anonimo ha detto...

Il gno sorenon al è Lulù,W Juve!!! =)) =P =) =) =) =) =),=P =D =D xxxoooxxxooo X) :))))

Anonimo ha detto...

il gno nom al e TATE 00,W Juve =)=)=)=)XD

Anonimo ha detto...

Il me sorenom al è aladin

Anonimo ha detto...

il gno sorenon al è mat

Anonimo ha detto...

VIVE JUVE!!!!!

Anonimo ha detto...

il gno nom al è Ninì00.w juve XD XO XP XD =) =P

Anonimo ha detto...

il mio nikname è MIMÌ

Anonimo ha detto...

bundì,il gno sorenon al è Ale

Anonimo ha detto...

il gno sorenon al è RACHEL

Anonimo ha detto...

Ma ce biei sorenons,mi plas anje il sito,alè plui biel con il celi par daur e i flors.Mi plas tant.Il me sorenon alè La Ghezie.
Mandi fruts di quinte.

Anonimo ha detto...

Ma ce biei sorenons.

Anonimo ha detto...

Io sono una ragazzina della scuola,mia sorella mi ha fatto vedere di nuovo grignei di scuele e quanto è bello perchè è cambiato.Il mio soprannome è DIVINA AL 100%.VIVA ANTONELLA BACI LA PIù DIVINA

Anonimo ha detto...

Il gno sorenon non isal Lulù ma Luchy. W Juve!!! =))

Anonimo ha detto...

mandi. i vuestris sorenon a son bielisims. il gno sorenon al e brubule 93

Anonimo ha detto...

il gno sorenon al e bube 44. i vuestris sorenons a sons veramentri ma veramentri bielis

Anonimo ha detto...

il gno sorenon al e garugule.W JUVE!!!

Anonimo ha detto...

il gno sorenon al e parubule

Anonimo ha detto...

il gno sorenon alè mangiule

Anonimo ha detto...

il gno sorenon alè sielonte

Anonimo ha detto...

cui isialo sielonte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimo ha detto...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥=par fa i cuori bisugne fa alt 3

Anonimo ha detto...

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺☺♦♦♦♣♣♠╝█▒••◘○○♠♣♠Aæ♪→~~☻ÕÀÓ;¢½ú VI PLASIAN?? COMENTE TU!!!

Anonimo ha detto...

par ce staial MORE

Anonimo ha detto...

IO SONO ANTONELLA THE BEST 100% DIVINA!! SONO ALLA MODA E SONO TRENDY E QUESTO SITO MI PIACE TANTISSIMO

Anonimo ha detto...

Si mi plasial tant!!!!!! Ciao ciao

Anonimo ha detto...

Grazie