Il gnûf an di scuele al tache cul libri dal Gorile:
Par inglês:
http://www.wordreference.com/iten/animale
par furlan:
http://cfl2000.net
Il topo
http://it.wikipedia.org/wiki/Mus_musculus
http://www.aaeweb.net/schedearticoli/schedatopo.htm
Il gorilla
http://it.wikipedia.org/wiki/Gorilla
http://www.wwf.it/client/render.aspx?content=0&root=701
La scimmia
http://www.wwf.it/client/render.aspx?content=0&root=705
Il panda
http://www.wwf.it/client/render.aspx?content=0&root=670
Lo scoiattolo americano
http://www.aaeweb.net/schedearticoli/schedascoiattolo.htm
http://petslifeblog.blogspot.com/2011/07/tamia-e-chipmunk-quale-e-la-differenza.html#axzz1YVTBfIJr
Il Koala
http://www.mille-animali.com/animali/mammiferi/koala.php
http://it.wikipedia.org/wiki/Phascolarctos_cinereus
Chi vive nell'Artico?
http://it.wikipedia.org/wiki/Artide
http://www.wwf.it/client/render.aspx?content=0&root=1621
Animali... qui da noi.
http://it.wikipedia.org/wiki/Friuli
http://it.wikibooks.org/wiki/Wikijunior_Gli_animali_del_bosco
http://it.wikipedia.org/wiki/Sciurus_vulgaris
http://genova.repubblica.it/cronaca/2011/02/26/news/nervi_in_gabbia_gli_scoiattoli_killer-12917178/
- Ti ven assegnât un dai animâi de storie;
- complete il scheme su la pagjine web grignei di scuele cirint informazions intai sîts che ti mostri chi sot.
Par inglês:
http://www.wordreference.com/iten/animale
par furlan:
http://cfl2000.net
Il topo
http://it.wikipedia.org/wiki/Mus_musculus
http://www.aaeweb.net/schedearticoli/schedatopo.htm
Il gorilla
http://it.wikipedia.org/wiki/Gorilla
http://www.wwf.it/client/render.aspx?content=0&root=701
La scimmia
http://www.wwf.it/client/render.aspx?content=0&root=705
Il panda
http://www.wwf.it/client/render.aspx?content=0&root=670
Lo scoiattolo americano
http://www.aaeweb.net/schedearticoli/schedascoiattolo.htm
http://petslifeblog.blogspot.com/2011/07/tamia-e-chipmunk-quale-e-la-differenza.html#axzz1YVTBfIJr
Il Koala
http://www.mille-animali.com/animali/mammiferi/koala.php
http://it.wikipedia.org/wiki/Phascolarctos_cinereus
Chi vive nell'Artico?
http://it.wikipedia.org/wiki/Artide
http://www.wwf.it/client/render.aspx?content=0&root=1621
Animali... qui da noi.
http://it.wikipedia.org/wiki/Friuli
http://it.wikibooks.org/wiki/Wikijunior_Gli_animali_del_bosco
http://it.wikipedia.org/wiki/Sciurus_vulgaris
http://genova.repubblica.it/cronaca/2011/02/26/news/nervi_in_gabbia_gli_scoiattoli_killer-12917178/
5 commenti:
Cemût lavorâ.
Si lavore in cooperant.
Il lavôr al è fat di grup di diferentis classis che a cirin di fâ une ricercje complete visibile di dut il mont.
Si dividin i compits tra fruts. I grups a son di trê o 4 personis che a son dongje par computer.
Secont grup
La persone n.1: E cîr lis informazions par talian e par latin.
Al controle che lis informazions par furlan e par inglês a sedin justis. Al publiche lis informazions controlant di vê viert une sole pagjine web tra ducj trê.
Dopo e formate il test modificant la dimension e il colôr dal test.
La persone n.2 e va sul prin dai sîts indicâts e e cîr: CE CHE AL MANGJE - TIPO DI NUTRIZIONE:
CUN CE CHE AL RESPIRE - TIPO DI RESPIRAZIONE:
La persone n.trê e va sul secont sît e al cîr: CE CHE AL MANGJE - TIPO DI NUTRIZIONE:
CUN CE CHE AL RESPIRE - TIPO DI RESPIRAZIONE:
La persone 2 e 3 a confrontin confrontin lis informazions. A controlin che dome un dai trê al sedi inte pagjine web e a completin la schede (un al dete e un al scrîf). Timp: 15 minûts.
La persone n.1 e spieghe a chei altris cemût formatâ il test.
Cemût lavorâ.
Si lavore in cooperant.
Il lavôr al è fat di grup di diferentis classis che a cirin di fâ une ricercje complete visibile di dut il mont.
Si dividin i compits tra fruts. I grups a son di trê o 4 personis che a son dongje par computer.
Prin grup
La persone n.1: Si ocupe di cirî lis informazions in lenghe furlane e inglese. E controle che chei altris dal grup no sedin inte pagjine web di publicâ. Al copie e al incole lis informazions. (7 minûts)
Al cjarie la imagjin dal animâl. (5 minûts)
La persone n.2: e va sul prin dai sîts indicâts. E cîr informazions su
NUMAR E MODEL DI ÇATIS - NUMERO E TIPO DI ZAMPE:
QUALITÂT DI PIEL O PELICE - TIPO DI RIVESTIMENTO:
PARTS DAL CUARP CARATERISTICHIS - ORGANI PARTICOLARI:
La persone n.3: e va sul secont dai sîts indicâts. E cîr informazions su
NUMAR E MODEL DI ÇATIS - NUMERO E TIPO DI ZAMPE:
QUALITÂT DI PIEL O PELICE - TIPO DI RIVESTIMENTO:
PARTS DAL CUARP CARATERISTICHIS - ORGANI PARTICOLARI:
La persone n. 2 e n.3 a confrontin lis informazions. A controlin che dome un dai trê al sedi inte pagjine web e a completin la schede (un al dete e un al scrîf). Timp: 15 minûts.
Dutis lis trê personis a condividin il lôr lavôr e si mostrin ce che a àn fat: 10 minûts.
Cemût lavorâ.
Si lavore in cooperant.
Il lavôr al è fat di grup di diferentis classis che a cirin di fâ une ricercje complete visibile di dut il mont.
Si dividin i compits tra fruts. I grups a son di trê o 4 personis che a son dongje par computer.
Tierç grup
La persone n.1: e va sui sîts indicâts e e cîr
CUN CE CHE AL RESPIRE - TIPO DI RESPIRAZIONE:
ALTRIS INFORMAZIONS - ALTRE INFORMAZIONI.
La persone n.2 e va sul prin dai sîts indicâts e e cîr:
CEMÛT CHE SI RIPRODÛS - TIPO DI RIPRODUZIONE:
ALTRIS INFORMAZIONS - ALTRE INFORMAZIONI.
La persone n.trê e va sul secont sît e al cîr: DULÀ CHE AL VÎF - DOVE VIVE
ALTRIS INFORMAZIONS - ALTRE INFORMAZIONI.
Lis personis 1,2 e 3 a confrontin lis informazions. A controlin di jessi un ae volte inte pagjine web par completâ lis informazions. Timp: 15 minûts.
Mandi mestre Lorele
Posta un commento