lunedì 28 ottobre 2013

Poesie e cjançon

LA FURMIE di Giobatta Gallerio
...
Inzegnose besteute,
cuant che e ven la sô stagjon
jê si met a parâ dongje 
la sô brave provision:
e a si svee sù a buinore,
e no sta dibant un'ore,
e dut cuant il dì e strussie:
vait a scuele de furmie!

LIS ÂS

Ce tant che mi plâs - a viodi lis âs
che dutis contentis - e dutis atentis
son simpri indevant - nissune dibant:
chê biele famee - che il cûr mi ricree!
...  



CJANÇON di Amedeo Giacomini (adatade)

Us cjanti une cjançon
fate di nuie,
no di amôr us disarai,
no di vite,
ma nancje di dolôr;
l'ai scrite di bessôl
sentât sot di un ornâr
ta l'aghe blancje:
us cjanti, us cjanti
di ce ch'a mi pâr.

Parsore dal ornâr sgripiât
al zorle un petaros,
intor soreli sflamât,
un cjan al brache la lune di lontan;
tal glon di une cjampane
a file la sere la sô lame
e un sgrisul a corimi intal sanc.
In chistu vuê piardût,
s'j vuei, us cjanti di doman.

Ta l'aghe sot di me
a sgarfe une pantiane,
une tencje a cjucje la sô cjane
e la lune? Simpri plui blancje,
simpri plui lontane...
Mi soi jevât suturno,
une ocjade a la roste, ai poi,
a l'aghe misteriose,
al petaros che subite al è lât
e a cjase j soi tornât.

Svuale tu cumò, me cjançon,
porte atôr tu, s'i tu pôs,
il mio nuie, la mê sole veretât.


Plagnis di otubar

Plagnis - d'otubar


I COLÔRS di Lorele la Morete
 
In sierade mi maravein
i colôrs di ram
che a si remenin
intal aiar.




LA LUNE  di Lorele la Morete

A lunc tal scûr
blanc il plat
di bon al nûl.

3 commenti:

Anonimo ha detto...

brave mestre
lorenzo andrea

Anonimo ha detto...

mestre sei diventata una poeta!
Stefano

Anonimo ha detto...

Mandi mestre,i soi riccardo di 5B
leint lis poesiis no sai parce,ma mi e vignude in mint la campagne.Forse parce la poesie di Amedeo Giacomini a mi la fate pensa.Riccardo