lunedì 12 gennaio 2009

Toni

Une matine o jeri ancjemò tal jet intal cjaldut sot da lis cuviertis,

cuant che il telefonin al à sunat.

Jo mi stavi insumiant un gjelât ae creme.

Driiin

O ai fat un salt.

O soi lât a rispuindi: “Cui sial?”

“O soi...

“Ce puedio fâ par te?”
“Rovul nol è plui!”

Jo i ai rispuindût che ju varès judâts a cjatâ il scheletri Rovul.

Mi soi fat la doce e mi soi cambiât di investigatôr.

O soi lât sù ta la mê machinute rosse

e o soi lât ta la Universitât di Udin

cu la mê lint di ingrandiment

e la mê borse

par fâ il gno lavôr di investigatôr.

O soi jentrât

e o ai clamât la mê coleghe

par bevi insiemit un cafè esprès par rilassâmi.

Mi soi fat puartâ un gjornâl.

Par un moment mi soi incjantât...


Cui isal il personaç che al clame Toni par visâlu che al è sparît Rovul?

Parcè si incjantial Toni?

17 commenti:

Anonimo ha detto...

Il personas ale Ninine

Scuola Primaria Candotti Codroipo ha detto...

Io soi Ninine

Anonimo ha detto...

"ha soi Ninine".E ti devi dir che Rovul alè scompars.
PAOLA E CARLOTTA

Anonimo ha detto...

Mandi Toni io o soi Ninine e o soi in ta l'Universita di Udin par esamina Rovul ma Rovul no l'è.

Maddalena e Debora

Anonimo ha detto...

O soi "Ninine" ti ai clamat parcè che a e scompars il scheletri "Rovul"!
Sta matine o soi lade in tal laboratori e no ai cjatat il scheletri "Rovul." Il laboratori a ere dut a puest.



CHIARA E MARTINA

Anonimo ha detto...

Mandi i soi Ninine o soi ta la Universita di Udin i ti speti.
Matilde

Anonimo ha detto...

caro toni io sono un bambino e ti ho chiamato perche volevo sapere se hai trovato rovul

Anonimo ha detto...

O soi Ninine
scuse se disturbi ti ai clam^at par diti che o ai un problem con Rovul. Lan rub^at il^adr.
ALESSIO E ALESSANDRO

Anonimo ha detto...

Ninine è il persunag che a chiamat "mandi
o soi Ninine ti clami perce il "Rovul ale
scompars e oi bisoi di te.
Samuel

Anonimo ha detto...

Io pensi che al telefonin al jere Ninine.
"bundì toni ti disturbio parce aie sucedude une cose brute,an rubat Rovul.


vittoria

Anonimo ha detto...

Toni è ha dormire e il telefono squilla . E Toni prende il telefono .
Michi .

Scuola Primaria Candotti Codroipo ha detto...

Io soi l'archeologe Ninine ticlami dal labo

Anonimo ha detto...

Io osoi che une archeologhea atelefonat parcè che al è sparit Rovul dal laboratori. parce e stat disrut.








Manuel e MarcoCC

Anonimo ha detto...

Noi pensin che sie a telefona Toni alè stat Ninine.
Pensin che Ninine aie telefonat Toni dal
museo.
Ninine dis a Toni che non cera il Rovul.

Aurora e Giorgia

Anonimo ha detto...

Noi pensin che sie a telefona Toni alè stat Ninine.
Pensin che Ninine aie telefonat Toni dal
museo.
Ninine dis a Toni che non cera il Rovul.

Aurora e Giorgia

Anonimo ha detto...

O soi un vampiro i tiai clamat
parcè che amie finit il sanc!
E a e scjampat "ROVUL".
Leonardo

Anonimo ha detto...

PERCHÈ GLI HANNO SCATTATO UNA FOTO E
MESSA SUI GIORNALI PER FARE SPAVE NTARE TONI
Martina